-

Freeeedag!

Woho äntligen är helgen kommen! Mycket skönt måste jag säga, även om de är mycket saker som ska göras!

Kom hem för ca 1 timma sedan. Har varit och gjort slutprovet i webbdesign så nu är det 1 kurs mindre jag läser! Skönt! Även fast det var den lättaste och slappaste kursen.

Resten av dagen kommer se ut såhär:
1. Storstäda, dammsuga, skura golv, damma,
diska, skura toan och handfatet.
2. Göra god helgmat! Någon form av potatis i ugn
med kött och sås.
3. Plugga! Matte och natur, även komplettera historia-uppgiften
(klar med alla uppgifter där med annars) Sedan har jag bara slutprov
kvar där!
4. Fixa naglarna så jag slipper måla dom imorgon!
5. Slappa för imorgon blir det FEST!

Här bjuder jag på en snygg bild från i somras med!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

ABSOLUT !!!! hur många blir vi i morgon?

2010-10-15 @ 22:55:07
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer snart, lovar:) Hoppas ni hade kul i lördags, har dåligt samvete att vi drog till Plaza sen, men var i alla fall jättetrevligt hos dig och på restaurangen, får vi göra om alltså! =)

2010-10-18 @ 08:30:57
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback