-

Låt oss stöna ikapp!

Så är man som alla andra 20 åringar. Som jag fortsätter säga rullar dagarna förbi i läskig fart. Kändes som igår jag fyllde 19, kommer ihåg dagen så väl men icke sa nicke för igår fyllde jag 20. Lär bli en sådan som inte förstår att hon är 40 innan hon är 45. Make no sense ? haha nej!

Fick däremot njuta till härliga sexstön igårkväll från lägenheten över. Har hört sängen knaka på i juckljud förr men denna gång hade dom adderat stön på det hela. Måste även påpeka att det var killen jag hörde mest. Tur som jag har är han inte speciellt uthållig heller!
Dagen i all ära har jag ägnat åt psykologi på morgonen. Sedan lämnade jag in matteläxan och gick hem för att börja studera där. Har nu räknat ca 25 sidor i matten och känner att hjärnan är ordentligt tillkronglad!

Måste även tillägga att jag inte invigde systemet igår men där emot drömde jag om att jag gjorde det inatt. Så det får duga sålänge! Nu blire slappa ett tag!
Tack o hej!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback