-

Fredag!

Så var det fredag. Uppe med tuppen redan vid sex. Drog till skolan vid åtta. Slutade vid tio. Drog till stan. Köpte hårfärg, ögonfransböjare och 2 ögonskuggor. Sen blev det hem och färga utväxten. Bestämde mig även för att dra till Sofias och Henkes inflyttningsfest. Blir dock lite lugnt för mig då jag fortfarande är förkyld!

Mer idag då? Blir bara lugnt. Tänkte komma upp skapligt imorn. Gå promenad, dammsuga osv innan jag drar iväg. Så en slapp fredag helt enkelt.


Text till alla som blivit dumpade:
If she/he is the right, she/he will come back to you.
If she/he is the right, she/he will come back to you.
If not the one is still out there waiting for you!If she/he is the right, she/he will come back to you.
If not, the one is still out there waiting for you!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: chris

men du kanske behöver host medecin då? det tar jag nu ialf :)

2010-09-03 @ 20:01:25
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej! Javisst, det var riktigt häftigt faktiskt, tillbaka till verkligheten igen nu efter sommaren. :)

2010-09-05 @ 18:53:21
URL: http://charles.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback