-

Gamling!

Så var det tisdag. Skulle egentligen gå upp om en kvart ungefär men vaknade lite innan halv sju och kunde inte somna om. Så har legat och kollat på tv. Börjar genast tänka på typ farmor som brukar vakna tidigt och inte kunna somna om. Kanske håller på och bli sån. Shit.

Tänkte även kolla igenom min kamera på bilder, men kom då på att den gått sönder :(. Hur ska jag nu kunna ta bilder buhu. Får önska mig en ny i 20års present eller något!

Skola idag naturkunskap, börjar 10.15-11.45 sen lunch till 12.45 sen slutar jag 14.30 och då blir det hem och plugga.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: chris

ahaa men hoppas det blir bättre med det då! jag börjar nog med bli gammal. Nu när jag hostar låter det som jag rökt i hela mitt liv:P

2010-09-07 @ 11:07:05
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback