-

It's amazing!

Onsdag idag. Vaknade upp och mådde faktiskt bättre än igår. Woho ett plus i kanten. Har fått lite gjort idag. En ny hemsida på webbdesignen, lite matte + lite av läxan (det jag förstod) + lite naturkunskap.

Har även gjort bröd precis och det är där man märker att jag inte är riktigt frisk. Att baka tar ca 1 timma och 20 min. Och jag är helt slut. Lite roligt eftersom 20+30 min ska brödet stå och jäsa och 10 min in i ugnen.

mumma bröd med solrosfrön & pumpakärnor på och även linfrön i!

Nu vill jag bara lägga mig och sova, men lite för tidigt ännu. Imorgon blir det att vara barnvakt ett tag åt Meja. Hoppas jag är lite friskare då med så jag orkar mer än bara baka bröd ;)

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: chris

måste va för att jag skickade en krya på hälsning som gjorde att du mådde bättte, så gör väl det igen. Krya på dig för fan! =)

2010-09-01 @ 19:32:58
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback