-

MatteMatteMatteMatte

Torsdagskvällen har smugit sig på och nu är det mörkt, eller iaf i mitt rum. Orkar inte kolla ut! Dagen började tidigt, redan kvart över sex. Då jag gick upp och fixade mig. Kvart över sju blev jag upphämtad av brorsan. Skulle vara barnvakt åt Meja.
Brorsan och hans fruga skulle upp och kolla om de kunde bli igångsatta imorgon, men tyvärr gick de inte. Håller tummarna på nästa onsdag.
Vill ju bli faster i kvadrat. Ha ha, för mycket matte där.


De gick ganska fort va bara barnvakt i en timma sen fick jag hjälp med denna jädra matte b.
Imorgon blir det skola till tio, skulle vilja träna sen men förkyldningen sitter fortfarande i. När försvinner hostan, come on, 4 veckor nu ?
Borde jag vara orolig?

Blir iaf lite plugg i helgen. Sen vet jag inte mer.
Men nu blir det iaf filmen Supersugen som går på 6an.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: chris

föra sommaren hade jag hosta som inte gick över. vart tvingad till vårdcentralen sist och då hade jag inflamation i luftrören:P

2010-09-02 @ 22:13:17
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: chris

ja det börja ju med att jag hade lite små hosta och sen vart jag snorig och hade ont i halsen. Kunde knappt prata på midsommar där och sen när jag var i örebro hosta jag så mkt att jag spydde. Fick skäll av läkaren hade jag inte kommit tidigare eftersom jag gått med det över en månad :P

2010-09-03 @ 11:09:31
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback