-

Nära döden x2?

Okej kanske inte riktigt. Men i förrgår natt blev jag ihjälskrämd när en av roserna jag har på väggen ramlade ner. Trodde jag antingen skulle dö av mördaren som va vid rosorna (självklart va de ju ingen där) eller av hjärtattack då mitt hjärta slog dubbelt så fort.

Inatt vakna jag först vid halv två av att två killar höll på o dra varann i en matvagn utanför. Helt nyvaken fick jag för mig att de va ryssarna som rullade in pansarvagnar utanför. Men det var de inte! Sen vid halv tre vaknar jag av att Lotus har ner mitt glas med vatten, men fick då för mig att de va krig igen och folk började skjuta på varann och spränga saker.

Ja men fantasi har jag ju iaf!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: ciiz

haha håller med om din fantasi :D

2010-09-13 @ 14:08:23
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Hahaha, ryssar! ><

Du är galen ju!

2010-10-08 @ 21:53:00

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback